Biscuiți cu iaurt și portocală confiată

In Decembrie am răspuns invitației lansate de  Raftul Bunicii de a face o rețetă de biscuiți aromați, și de ai prezenta la Conferința Food Bloggers Winter Edition, organizată de Evensys.

 

Așa ca mi-am suflecat mânecile, mi-am pus șorțul și m-am apucat de treabă.

Rețeta o gasiți  și  aici.

Pentru biscuți aromați, fragezi, numai buni lângă o cană de ceai sau cafea, aveți nevoie de următoarele:

  • 500 g făină 000 Raftul bunicii
  • 1 pachet unt
  • 1 iaurt cu 10% grăsime
  • 300 g zahăr brun
  • 1 ou
  • coajă de portocală
  • portocale confiate
  • 1 linguriță praf de copt
  • 1 linguriță bicarbonat
  • 1 lingură amidon

food_bloggers_winter-259-crop

Se amesteca untul cu zaharul până ce amestecul devine pufos. Se adaugă iaurtul, oul, apoi coaja de portocala și portocalele confiate taiate mărunt. Făina se amesteca cu praful de copt, bicarbonatul, amidonul. Se adaugă peste amestecul de unt, zahar și iaurt și se formează un aluat. Dacă aluatul este prea moale, puteți să mai adăugați făină. Impachetați aluatul într-o folie și lăsați-l la frigider, la rece. Aluatul cu unt trebuie prelucrat rapid pentru ca se incalzește și devine mai greu de manipulat. Intindeti aluatul, taiați biscuți în forme diverse, și ii coaceți circa 25 min, la 180 grade.
 Secretul din bucatarie  – pentru diversitate se pot adauga fructe uscate (merisor, stafide), nuci sau migdale macinate fin.

Leave a Reply

