Placintă cu 3 tipuri de umplutură

nov_food-108

Din monstrul ăsta de dovleac a ieșit o delicioasă placintă.

nov_food-098

Reteta – foile sunt făcute din faină (1/2 kg), drojdie uscată (un pliculeț), sare, puțin zahăr si apă calduță. Am framantat un aluat pe care l-am lasat la dospit o ora. Mai apoi am intins aluatul in foi subtiri pe care le-am umplut cu: dovleac (dat prin razatoare si calit cu putin zahar si scortisoara), mere cu dovleac (calite cu zahar si scortisoara) si gutui (dat prin razatoare si calit). Am uns placinta cu ou batut si am dat-o la cuptor circa 30 minunte.

 

 

Leave a Reply

