Savarina – prajitura copilariei!

Savarina este prajitura copilariei mele. Sigur si a voastra. In ultimul timp nu am mai cumparat pentru ca in cofetarii se gasesc doar niste prajituri care seamana a savarine, cu o spuma alba in loc de frisca, cu mult zahar. La final ramai doar cu un gust dulce si atat. Iar eu vreau gust, aroma, savoare, gustul onctos de frisca adevarata. Asa ca tare mi-s mandra acum, ca am invatat sa fac savarine acasa. La invitatia Floriol, am participat la un workshop de bucatareala (si nu numai!!!) cu Geanina de la Jamila Cuisine. Reteta este una foarte simpla, va scriu ingredientele ca sa stitit cu ce va pregatiti si o las pe Jamila sa va explice cum se face, ca ea stie mai bine:). Deci, aveti nevoie de urmatoarele: – 250 gr faina, 2 oua, 150 ml lapte cald, 30 ml ulei, 5 gr drojdie uscata, 1 lingura zahara, un praf de sare. Pentru sirop: 400 ml apa, 150 gr zahar, esenta de rom Pentru decor: 500 ml frisca Persil_jamila 131 Persil_jamila 136   Despre cum se face, gasiti aici indicatii pretioase http://www.jamilacuisine.ro/savarine-reteta-video/ Persil_jamila 149   Simplu si bun!

Leave a Reply

