Vizita la fabrica Danone

Prin luna aprilie am avut ocazia sa vizitez fabrica Danone din Bucuresti. Eram la curent cu zvonurile cum ca iaurturile Danone nu contin lapte natural ci lapte praf plus n-spe mii de conservanti si aditivi. Am aflat atunci care este drumul laptelui, de la producatori, fermieri mici si mari din judetele din jurul capitalei, pana in fabrica, unde este transformat in iaurt, sana, smantana si alte produse. Am vizitat laboratorul, unde am gustat din fructele conservate sub forma de gemuri care se adauga in iaurturile cu fructe, linia de productie si ambalare si depozitul dotat cu o masinarie/robot de ambalare de ultima generatie. Coincidenta sau nu, in urmatoarea saptamana am facut o vizita unor rude din Ialomita unde, nu numai ne-am intalnit pe drum cu  cisternele Danone dar ruda respectiva  era chiar  unul din micii fermieri de la care firma colecta, saptamanal, lapte.

125 127 139 141

Va puteti inscrie si voi intr-un tur al fabricii, completand formularul urmator:

http://www.danone.ro/lumea-danone/vino-acasa-la-danone/#inscriere-adulti

Leave a Reply

